En son Teknoloji Haberleri

19 Ocak 2015 Pazartesi






Merhaba,

    Arkadaşlar bugün tesadüfen internette gezinirken bir ürün ile karşılaştım, biraz inceledim falan ama değişik bir ürün gibi geldi tabi işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum açıkçası ürünün adı araç lastik kar çorabı olarak geçmektedir,çoğu sitede kar lastiklerine alternatif olarak gösterilmektedir ama bence alakası yok.

    Kar çorabı ürün ve düşünce olarak gayet güzel bir fikir fakat kullanılabilrlik açısından çoka iyi değil,mantık olarak böyle bir ürün yapılabilir amabiraz daha arge yapılması gerekli birkere en büyük sorunu şudur bu çorabı kullanırken en çok hızınızın 30-40 Km yi geçmemesi gerektiğini söylüyorlar ama bu nasıl olabilecek ben mahalle arasında normal, bu km de gidebilir insan ama ana yollarda nasıl olucak yol kenarında durup bunları çıkartmak biraz zor olur bence, ama araştırmalaraım neticesinde bu ürün oldukça aktif bir şekilde satılmakta tabi kullanan birileri yorum yapsa yada bir fikir verse insanlar ona göre hareket eder.kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.

   Bence bu ürün arge yapılıp geliştirilse geelceği olan bir ürün ama bu şekilde insanlar sadece bir kere alır,memnun kalan arkadaşlar var ise yorum yaparsa seviniriz teşekkürler.

İlgili Konu İle İlgili Bazı Videolar var izlemenizi Tavsiye Ederim



0 yorum:

Yorum Gönder

Google Arama

Faydalı Linkler

Saat / Takvim

Sayfalar

Altın kuru

Döviz Kuru

Günlük Burç Yorumu

Haber Liste

Takipci Listesi

Toplam Görüntülenme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Diger Adresler

Blog Arşiv

Translate

Tarihte Bugün

Milliyet (TEKNOLOJİ)

Memurlar net İlanlar

Hürriyet TEKNOLOJİ

Vizyondaki Fİlmler